Obchodní podmínky

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím (provozovatelem internetového obchodu je Mgr. Kateřina Hlaváčová, Sady pionýrů 850/3, 41002, Lovosice, IČ : 00751464, DIČ : 7760075356) a kupujícím (zákazníkem internetového obchodu). 

Jsou v souladu s právním řádem České republiky. Ostatní vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí platnými zákony ČR.

 Nákup v e-shopu je možný i bez registrace kupujícího.

Registrovaní uživatelé mohou využívat výhod uživatelského účtu jako je sledování stavu objednávky, historie objednávek a především objemových a množstevních slev. Jejich započítání je podmíněno přihlášením do systému před vytvořením objednávky.

 

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

 

Osobní údaje jsou chráněny podle Zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Jsou použity jen pro komunikaci se zákazníkem a vnitřní potřeby firmy a nejsou v žádném případě poskytovány třetí osobě.

 

KUPNÍ SMLOUVA

 

Objednávka kupujícího se považuje za závazný návrh kupní smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky ze strany prodávajícího potvrzovacím e-mailem. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že souhlasí s cenou zboží i obchodními podmínkami.

 

CENA ZBOŽÍ, DODACÍ LHŮTA

 

Ceny zboží jsou stanoveny ceníkem prodávajícího platným v den objednání. Ceny jsou uvedeny s DPH. Jsme plátci DPH. Objednávky vyřizujeme obvykle do druhého dne, nejdéle do 10 pracovních dnů. Prodávající neodpovídá za zpoždění nebo nemožnost dodávky v důsledku vyšší moci.

 

 

ZPŮSOB PLATBY

Platba převodem na účet 

V případě, že zvolíte platbu na účet, bude zboží odesláno po připsání částky na náš účet

Celou částku v korunách zasílejte, prosím, na účet u mBank č.: 670100-2209844246/6210 nebo Fio banky: 2100511130/2010

Pro zákazníky ze Slovenska platící v Euro máme zřízený účet u Fio banky: 2100511130/8330.

Jako variabilní symbol, který identifikuje Vaši platbu, uvádějte číslo objednávky.

Všechny náležitosti potřebné pro provedení bankovního převodu od nás obdržíte e-mailem.

V případě, že objednávka nebude uhrazena bankovním převodem do 7 pracovních dnů, bude stornována.

 

Platba dobírkou

Česká pošta si za tuto službu účtuje 40 Kč – zásilku hradíte až v okamžiku převzetí.

Osobní odběr

Při tomto způsobu převzetí zboží samozřejmě veškeré náklady na přepravu odpadají.

Vrácené zásilky opětovně zasíláme pouze na Vaše požádání, přičemž je účtováno další poštovné.

 

DOPRAVA 

Zboží odesíláme prostřednictvím České pošty jako:

Doporučené psaní (cena 50 Kč)

Balík na poštu (cena 75 Kč)

Balík do ruky (cena 85 Kč)

U objednávek nad 2000 Kč nutnost hradit poštovné automaticky odpadá.

 

Balík na Slovensko : cena 190 - 250 Kč – v závislosti na hmotnosti zásilky.

 

Doporučené psaní

Touto formou si můžete nechat zaslat drobné zboží jako korálky, šperky, jehlice, knoflíky, ucha na kabelky apod., z přízí pak POUZE malá klubíčka.

 

Balík na poštu

Pokud víte, že nebudete k zastižení v době předpokládaného doručení zásilky, je balík na poštu vhodnou variantou. Balíček bude uložen na Vámi zvolené pobočce české pošty, kde si jej na základě informativní SMS můžete obvykle následující pracovní den po odeslání vyzvednout.

Rozhodnete-li se právě pro tento způsob doručení zboží, ověřte si, prosím, zda Vaše pošta tuto službu poskytuje (www.napostu.cz ). Jinak je Vám balík doručen na nejbližší poštu s touto službou, což nemusí být ta, která je nejblíž Vašemu bydlišti.

 

Balík do ruky

Jak již z názvu vyplývá, zásilka je Vám doručována přimo “do ruky“ na adresu, kterou uvedete v objednávce. Nemusíte tedy nikam cestovat, balíček si Vás najde sám. O jeho poloze jste informováni formou SMS či emailu. Standardní doba dodání je stejná, jako u balíku na poštu, tedy následující pracovní den od podání.

 

Osobní odběr

Je možný v našem skladě v Přáslavicích u Olomouce po předchozí telefonické domluvě téměř kdykoliv.

 

STORNO

 

Odeslaná objednávka je pro obě strany závazná. Pokud však došlo k nějakému omylu, kontaktujte nás, prosím, co nejrychleji, pokusíme se vše vyřešit dohodou.

Kupující má právo do 14 dnů od převzetí zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit bez udání důvodu pod podmínkou, že zboží, které mu nevyhovuje, nebylo poškozeno nebo použito. 

V takovém případě se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží je nutno vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Peníze Vám následně vrátíme do 14 dnů od obdržení vráceného zboží. Částku zašleme na Váš účet nebo poštovní poukázkou.

Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.



Prodávající má nárok za poškozené, použité či nekompletní zboží požadovat náhradu škody a vyhrazuje si právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. 

Náklady na vrácení zboží hradí kupující.

 

 

 

REKLAMACE 

 

Záruka na zboží je 24 měsíců. 

Zjevné vady nám oznamte neprodleně, nejdéle však do 3 pracovních dnů od dodání zboží. Při převzetí zásilky od přepravce zkontrolujte, prosím, neporušenost obalů. Jakékoli závady řešte ihned s přepravcem. V případě porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky máte právo zásilku nepřevzít.

Při případné reklamaci nás kontaktujte e-mailem na adresu pletanky@seznam.cz nebo telefonicky na čísle 778069212. Vaši reklamaci budeme bezprostředně řešit.



Reklamované zboží či zboží k výměně posílejte po předchozí domluvě s námi pouze jako obyčejný balík (BA) nebo doporučené psaní (RR), vždy bez dobírky, na adresu:

Přáslavice 197, 78354



Reklamační list obsahuje číslo objednávky, datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. Zákonná lhůta k vyřízení reklamace je 30 dnů. Pro reklamaci je podmínkou doklad o zakoupení reklamovaného zboží v našem internetovém obchodě.

 

 Děkujeme za Váš čas, který jste strávili čtením těchto obchodních podmínek.

 

Obchodní podmínky jsou platné od 9.3.2016 do odvolání.

Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.